Goodbye 2017

01 stycznia 2018

Dziękuję każdej osobie, która nawet w najmniejszym stopniu (często bardzo nieświadomie) przyczyniła się do tego, aby ubiegły rok był tak... udany.

Co prawda nie wystartowałyśmy w żadnych zawodach. Nie wzięłyśmy też udziału w żadnym seminarium ze względu na życiowe poprzeczki, których niestety nie udało nam się przeskoczyć. Aczkolwiek rok ten przeleciał nam tak szybko, niczym psiak pędzący przez tunel. Choć wielu przeszkód nie udało nam się pokonać i wiele spraw pozostawiłyśmy w tyle to rok 2017 uważam za bardzo udany.

Krótko podsumowując...
 najbardziej aktywny był początek ubiegłego roku, z kolei najmniej aktywny okazał się okres typowo wakacyjny;
 początek roku był również owocny we wszelkie współprace. Dziękujemy więc każdej firmie, która nam zaufała i przekazała różnego rodzaju produkty do testów;
postanowiłam założyć nowego Fanpage'a (Dogonić psa) oraz Instagrama (berry_rock);
→ udało nam się opanować kilka nowych sztuczek, dopracować te, z którymi sobie nie radziliśmy i znaleźć !prawdziwy! wspólny język;
→ ten rok był obfity we wszelkiego rodzaju wypady. Razem z Goyą byłyśmy łącznie 4 razy nad morzem, 8 razy nad jeziorem, 5 razy na grzybobraniu i... niezliczoną ilość razy na miejscowych imprezach (o ilości spacerów nawet nie wspominam, bo bym się ich nie doliczyła);
miałyśmy możliwość świetnej socjalizacji podczas wszelkich uroczystości, które były organizowane w mojej i okolicznych miejscowościach. Goya miała styczność z tłumem ludzi, z rozszalałymi dzieciaczkami, nagłośnieniem muzycznym wszelkiego rodzaju itd;
→ w tym roku zamieszkała z nami również mała kicia, co okazało się super sprawą, bo Goya tą kuleczkę naprawdę pokochała;
→ ten rok był również obfity we wszelkiego rodzaju wydatki, a ich plusem okazały się zdecydowanie akcesoria spacerowe... WarsawDog i Hundo są naszymi mistrzami!;
→ koniec roku okazał się również niezłą motywacją do odświeżenia wyglądu bloga, czego efekty możecie już podziwiać...

→ nie udało nam się wyeliminować ciągnięcia na smyczy - niestety ta trudność co chwilę do nas wraca. Czasem nawraca też kluskowa agresja w obronie jedzonka, nad czym dalej pracujemy;
→ nie udało nam się pojechać na wymarzone seminarium, aczkolwiek mam nadzieję, że nowy rok przyniesie nowe możliwości;
→ w moich droższych planach ubiegłego roku była nowa lustrzanka - jest to cel być może na ten rok, bo postanowiłam pieniądze przeznaczyć na coś bardziej praktycznego, a mianowicie... prawo jazdy;
→ w tym roku ucierpiał także mój portfel... wiele zakupów okazało się wyrzuceniem pieniędzy w błoto, dlatego od pewnego czasu sporo myślę nad tym, co wkładam do koszyka;
→ nie udało nam się również rejestrować spacerów, ale myślę, że każdy psiarz wie, że spacer z psem to coś więcej niż kilkaset metrów...

A jakie są nasze plany na 2018...? 
Nie mamy żadnych planów... no dobra... ja muszę oszczędzać swój portfel i ostro zabrać się za odkładanie drobnych, a Goya... Goya musi zrozumieć, że nikt jej jedzonka nie zabierze i ciągnięcie na smyczy nie ma sensu... to tyle - kurtyna 

Nie będę przepraszać za jakość filmiku, ponieważ uważam, że jakość jest tu mało istota - liczą się wspomnienia! 

5 komentarzy:

  1. Film wspaniały! Totalnie się w nim zakochałam, uwielbiam takie klimaty ♥.
    Wygląd bloga również zauważyłam, kompletnie mi się spodobał i też mam w planach zmianę szablonu, po 5 miesiącach już mi się znudził, ale myślę, że wprowadzę go pod koniec marca.
    Mimo, że nie udało Ci się zrealizować wszystkich rzeczy to i tak sporo zrobiliście, jestem z Was dumna! ♥
    Trzymam mocno kciuki za zdanie prawa jazdy, kupno nowej lustrzanki, niewydawania tyle pieniędzy, pojechania na seminarium i wszystkie inne cele!
    psi-temat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że nie tylko Wam ten rok tak szybko zleciał. Ja pamiętam imprezę sylwestrową z zeszłego roku - wydaje mi się, że to było całkiem niedawno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, zdecydowanie... Też pamiętam zeszłorocznego sylwestra, a nawet wakacje 2016 roku... także, ten czas naprawdę szybko śmiga... nim się obejrzymy, już będzie 2019 :P

      Usuń
  3. Super filmik! Wszystkiego naj naj w nowym roku :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas!
    http://z-zycia-owczarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń